Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

Meh Dengar Satu Cerita

A'kum...

Hari ini agak sbuk dan keja agak berlonggok....Sakit gak la kepala dibuatnye...Ala...Nama pun keja kan...Mana ada yg tak menyakitkan kepala....

Malam ni aku nak mulakan n3 aku ngan gosip...Amboi,amboi...korang ni kalo dengar GOSIP je terus tekun membaca kan...Hehehhe...Ala...Aku pun sama gak..Suka sangat nak jaga tepi kain dan tepi seluar orang...Biasala...pompuan....Hikhikhik..

Ok...kembali kepada gosip aku tadi...Gosip aku ni ada kena mengena ngan couple ni :

V
V
v
v
v

Haa...Ekau kenai tk couple nih ???

Korang mesti kenal kan sapa yg aku maksudkan.....korang kan genius2 blaka...Ni citer pasal diaorg la yg aku nak kabokan...Korang baca la citer yg aku petik dari Sensasi ni :

" Pada Awal Oktober lepas,pada pukul 4 pagi,Irma dan rakannya melakukan terjahan ke Condo Nabil di Changkat View Jalan Dutamas KL dan menemui seorang gadis memakai boxer dan T-Shirt tanpa bra di dalam kondominium milik Nabil sekaligus merupakan punca utama Irma memutuskan hubungannya dengan Nabil.

Yang kelakarnye apabila Irma tanya perempuan tue,"kau nie siapa?" perempuan tue ckp.."tak tahu,tanya Nabil"...dan Nabil pula cover story ckp perempuan tue adalah girlfriend kwnnya Reza..huh..so pahal la nak ada girlfren kwn kat condo si Nabil..teruk betul!

Irma menjelaskan dengan nada sebak yang dia dan Nabil sudah sebulan putus cinta setelah 3 tahun menjadi kekasih.

kata Irma "Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir."
Namun Nabil cuba menyembunyikan hal ini dengan mengatakan insiden di Kondo Changkat View adalah satu fitnah dan salah faham,dan menegaskan hubungannya dengan Irma masih seperti biasa,sebagai kekasih.
Hmm,pada pemerhatian sensasi lah,Nabil nie sering dirundung gossip liar jugakla,antaranya Nabil berparti dan berkepit dengan wanita wanita lain padahal dia sudah bercinta dengan Irma,gossipNabil dan Irma dalam pemerhatian Jabatan agama Islam,Gossip Nabil dengan minuman keras,kisah lama Nabil sebagai seorang Mat Rempit..huhu..kene saman 2juta sebab kutuk filem lakonannya...aha..mcm2 hal Nabil nie...

Mungkin ini semua sekadar bsatu gossip kontroversi atau ada kebenarannya,hanya Nabil yang lebih tahu apa yg sebenarnya."

Haaaa...gitula citer yg aku baca...betul atau tidak citer ni, terpulangla pada korang semua nak menilai..Yg boleh aku kata, hidup kat dunia ni banyak dugaan nye...Sebab itu Tuhan kurniakan kita akal fikiran untuk berfikir berpndukan Iman....

W'salam...Adiosss...


2 comments:

mALd!EyA said...

hi akak..me again...haha..dieya tgk gledah entry2 akk neh..tbe2 mter dya t'pndg tajuk entry neh..huhu..cpat jek kan..hehe..

btol ke ek gosip neh..hampa i taw dgn bang bil..hahaha..

note:irma cantek kot..ley dpt lelaki lbih baik..insyaALLAH~

Aida Tamrim said...

Dieya : Dah nama pun artis dik...cabarannye mesti lagi kuat dari kite ni...Ala..kite ni pun ada gak yang tersasul perbuatan jgk kan..hehehe..Yg penting HATI jeee.. :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu