Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

Aku Ada Impian...

Assalammualaikum... 
 
Setiap hari aku selalu tengok Pageview statistik untuk blog aku.. Alhamdulillah.. Walaupun tak sebanyak blog2 otai yang ada, sehari adalah jugak 100++ viewer... Timekasih kowang semua !!! Really, really, reeeeeeeaaaaalllllllyyyyy appreciate it so,so,sooooo much !!! Love u ALLs !!!!!

Aku ni kalau boleh tiap2 limablas minit teringin nak buat entri baru supaya sesiapa yang berkunjung ke blog aku ni ada benda baru yang boleh dibaca... Tapi, dalam masa yang sama nak maintainkan supaya entri2 aku tu semuanya ada'isi' seperti yang disarankan En. Ben Ashaari dalam Vlog nyee..

Alangkah bagusnye, kalau semua follower aku leh hari2 datang intai blog aku ni kan.. Huhuhu.. Itu hanya harapan sebuah blog picisan seperti aku ni laaa... Hidup biarlah ada impian kan.. Barulah hidup ini lebih bermakna... Heh

Termasuk hari ni, tinggal 6 hari lagi sebelom GA aku ditutup sepenuhnye.. Kepada yang belum join tu, amatlah dialu2kan penyertaan anda... Kepada yang dah join tu, TERIMA KASIH dear and GUD LUCK !!!

Hadiah2 semua aku dah siapkan. Nanti kalau dah wrap aku upload kasi korang tengok yee..

Kepada kengkawan bloggie sekalian, marilah kita sama2 memantapkan lagi isu kandungan blog kita supaya tak dipadang 'kosong' oleh mereka2 yang menjadi pembenci tegar blogger semalaysia.. Jom kita muafakat agar lebih berkat !!! Chaiyookkk !!! (Tetiba terkuar plak perkataan cine.. hehehe)

W'salam...

Adiossss...



6 comments:

Cik Pulau said...

xsabanye...
bertuah ke tak ea???
lalala~
^^,

:: cikNuurul :: said...

chaiyokk,.chaiyokk,.chaiyokk,.ngeh3,.tetiber,.

oo,aah kn GA awk,huhu,.hmpir lupe.huisshh,xsabo nk tau kptsan,.hehee

Ayuni said...

blog sye dlm english lagilah org jarang masuk...

solomolo said...

sy p0n harap macam tu jugak...
harap2 tiap2 hari ada yg sudi singgah kt blog sy...
huwaa !!!~

Cik Bambam said...

nie cik bambam dtg sumpang +1UV..kekekeke.. :P
kiter klik HB sekali..wink2!!

Aida Tamrim said...

cik pulau : Tunnnggguuuuu... HEhehe

HATYCIKNUURUL : Sabo ye... Jap lagi tuuu

Ayuni : Sapa kata ? Selagi intipatinye ada dan dgn usaha gigih awak tu, PASTI BOLEH !!! >__<

solo molo : Jom kita usaha lebih lagi kearah itu !! :)

b a m b a m ' s : TQ sis...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu