Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Alhamdulillah... Berjaya gak..Fuuuhhh...Legaaaa... ^___^

Assalammualaikum...

Muahahahahahaha...Akhirnye aku telah berjaya ,mengubah header aku ke design yang aku suka !!! Yipppiii yeaaayyy !!!!!

Kalau korang ada komen yang nak diberi, tak kiralah positif atau negatif (asalkan ianya membina) adalah amat dialu2kan... ^__6

Kaylah...aku nak sambung keje ni...Kalau korang nak tau, dekat 3-4 jam lah aku dok mengadap adobe photoshop semata2 nak buat header baru tuh...Issshhhkkk...

Almaklumlah, dulu aku tak blajo pun guna menda alah ni..Dah tua2 ni baru nak blaja.. Tu yang payah sangat tuh..Ekekeke...

W'salam...

Adiosss...

6 comments:

Ayuni said...

cantik! tulisan tu cantik...

MiMie AddNin said...

hye akak..
comey dh yg tulisan tu..just gmbar akak tu kurang jelas..
yg sebelah kiri...panjang sgt...
hehehe!!
itu je komen saye..

ardinihumaira said...

commelnye header baru ;)

pago" said...

sian tinkerbell tuh.. hahaa.

Ina said...

gambo yang kiri ok..yang kanan tu macam lebar sangat..he.he..aku pun bukannya pandai sangat..memandai je..
http://inanazir.blogspot.com

Aida Tamrim said...

Ayuni : Berpeluh nak buat tuh :)

MiMie AddNin & Ina : Gambo tu memang sengaja bagi camtu...Hehehe

ardinihumaira : Tq,TQ, Mekasih... ;D

pago" : Dia ader je kat blakang header tuuu.. :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu