Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Cerita Pasal Mimpi Malam Tadi

Assalammualaikum...

Selamat Tengahari kengkawan !!!!

Malam tadi aku mimpi halau hantu...Perrghhhh..Tetiba aku jadi macam bomoh kat ngangkung tuh..Ahaksss...Memang menakutkan !!

Yang aku ingat dalam mimpi aku tu, aku dok baca satu surah jeee.. Nak tau surah apa ? Surah kursi. Aku baca berulang2 kali. Macam real tuuuu...

Mula2 ceritanya, memang ada orang nak anto 'sesuatu' kat famili aku. Nak dijadikan crita, orang tu anto 'orang suruhan' untuk anto 'benda' tuu.. Masa tu ada sorang lagi lelaki yang tolong aku..Tapi aku tak ingat la plak sapa...

Masa kitaorang 'bertarung' tu, adegan dah macam dalam kartun dragonball tu laaaa...Siap ada aura2 yang keluar lagi tuuu...Masa last2 babak tu, sebelum orang yang jadi utusan tu mampus, dia pun bertukar menjadi raksasa yang ala2 dalam cerita Alien tuuu...Dasat! Memang dasat !!!!

Apapun, semua tu hanya mimpi sahaja... Bila aku bangun, segalanye kembali normal...Syukur Alhamdulullih...Hehehehe...

Kepada korang2 semua, macamana pun 'rupa' atau 'bentuk' mimpi2 korang, jangan biarkan ianye menggangu rutin harian korang semua... Mimpi kan mainan tidur dan boleh jadi gangguan syaitan...

W'salam...

Adiosss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu