Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY


Assalammualaikum...





En Ben Ashaari telah mengadakan satu segmen yang gempaq lagi !! Kalau korang nak join, klik je banner kat atas tu ye… Ok, meh baca syarat2nye dan apa yang aku dah jawap dan tulis sebagai menepati syarat2nye itu..

  1. sila letak header BEN ASHAARI BLOG  - Cam yang aku buat kat atas tuh
  2. Tajuk : BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY – Seperti tajuk n3 aku nih
  3. Sila beri pendapat anda mengenai VLOG ( Video Log ) BEN ASHAARI ini ... Tidak kurang dari 50 patah perkataan .. sila letak link vlog di entri anda ..
_ Ok, pendapat aku adalah : Masa permulaan video tu nampak la cam control macho (Ahakss~) tapi mankin ditonton, rasa cam best je. Apa yang best ? Best sebab En.Ben ni sudi nak berkongsi tips2 mudah unutk berblog. Antaranye, pastikan intipati dalam setiap entri yang dibuat bukan ‘kosong’ dalam erti kata lain, buatla n3 yang bermakna. 

Dalam pada tu seronok la gak dengar serba sedikit antara cerita yang best dan tak best dalam berblogging ni… Kesian la gak bila dengar ada orang yang curik layout dia dan tuduh En.Ben ni yang ciplak blog dier…Apa punya orang la macam ni kan…

En.Ben  juga ada sebut yang dia memang minat menulis sejak dari sekolah. Dia kata kalau Cikgu suruh nuat esei 100patah perkataan, beribu2 patah dia buat…Hehehe..Dasat tuh..
Bila aku tengok VLOG ni, aku rasa seolah2 butir2 perkataan yang keluar dari mulut En.Ben ni seperti entri2 yang aku baca dalam blog dia. Spontan, Slamber dan berinformasi.

P/S : Agak2 kalau korang tak tengok lagi VLOG ni, klik je kat SINI
  1. Pendapat anda mengenai www.1TUBE.MY dan penambahbaikkan yang boleh anda cadangkan .. Jika ada kelemahan , sila beri pendapat anda ..
-        Pada aku, apa yang perlu diperbaiki mungkin dari sudut mengtouch up suara2 latar…Aku paham mungkin mengekalkan suara2 latar tu untuk mengekalkan keoriginalan video tersebut, tapi, rasanye lagi best kalo leh dengar suara main rolenye je kot…Ini Cuma pendapat aku je la…

  1. Jika diberi pilihan , apakah anda ingin terlibat dengan projek VLOG ini atau membuatnya sendiri ?
-        Mungkin TIDAK…sebabnye aku ni jenis tak fotogenik dan pemalu sesangat…Setakat menulis dan buat keja2 dibelakang tabir, kira ok laaa…

  1. Tinggalkan url entri anda di ruangan komen ini .. – Dah tinggalkan dah…

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu