Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Hari Cuti Pun Kena Keja.... Ummmphh..

Assalammualaikum...

Hampeh betol laaa !! Ingat problem server kat Sibu leh settle hari ni… Tup2 supplier hantar barang rosak… Tak pasal2 aku kena g opis settlekan quotation… Cisss !!!

Ok, takpe… Semuanye dah di settlekan… Esok supplier hantar sparepart yang baru… Mudah2han segala2nye berjalan dengan baik dan dipermudahkanNYA…. Amiiinn…

Jap lagi aku nak gi kepsi… Kwan aku buat sambutan besday anak dia… Kalau tak silap aku yang ke 2 tahun kot… Tak hingat la pulak.. Hehehe..

Oklah yee… Aku nak gi bersiap2… Malam karang, kalau larat aku jumpa korang kat lain entri dan kalau BBand tak buat hal, boleh la aku ber’BW’ seadanya… C uols !!! ^____^

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu