Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Selamat Malam Semua !!!

Assalammualaikum...

Adoyaiii……Agak ramai peserta segmen terbaru En.Ben yang aku sempat berblogwalking…Ni pun masih lagi BW lagi…Lenguh jari jemari den dibuatnye tapi sonok gak ! Hehehe… Kalo tak caya, cuba la korang buat… Sambil2 promo blog korang jugak kan… Ahaksss..

Ada macam2 rupa dan tak kurang jugak yang mempunyai template yang sama… Tapi, masing2 pun ada intipati yang unik dan intimewa laa…

Aku teringin gak nak join tapi, awal2 dh kena warning ‘Untuk blogger2 yang ada follower 100 ke bawah je yang layak’ … Cessssshhh.. (giler glamer rupanye aku ni)… Takplah..Nanti kalo ada segmen lain aku join laa… (kalau masa tu aku senang la..hehehe)…

Malam dah mankin larut… Esok nak keja… Aku nak g sambung berBW jap lepaih tu aku nak g tido !!! SELAMAT MALAM KENGKAWAN !!!!


W'salam... 

Adiossss... 

2 comments:

Cik Pulau said...

wahh... rajin betol BW..
kalau segmen BA tu mmg rmai yang akan join..
kiranya medium untuk pengenalan blogger la.. hehe...
nyway 1st time datang sini.
salam kenalan dari cik pulau..^^,

Aida Tamrim said...

cik pulau : salam perkenalan jugak !! Saje je merajinkan diri tuuu..Biasanye tak brapa nak rajin pun...Ahaksss

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu