Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

Antara CINTA dan SAHABAT... Mana Satu Menjadi Pilihan ??

Assalammualaikum...

Tadi tertengok citer Mujse Dosti Karoge… Dulu aku penah tengok CD dier… Best sampai aku dok tengok berulang2…



Ceritanye pasal cinta bersegi2 antara Raj (Hritik Roshan), Pooja (Rani Mukherjee) dan Tina (Kareena Kapoor)… Dekat2 last ada sorang lagi watak yang muncul (watak undangan la kiranye)… Nama wataknye Rohan tapi aku lupa nama pelakonnye….



Kisah pasal 3 sahabat yang berkawan dari kecik tapi terpisah masa umur mereka dalam 10-12 tahun.  Si Raj ngan Tina ni suka sama suka dan si Pooja ni plak suka ngan Si Raj ni…



Sepanjang mereka berjauhan ni, Si Raj rajin hantar email pada Tina tapi  Tina malas nak balas membalas email ni… Jadinye, si Pooja la tolong balaskan… Mula2 dia nak tulis nama dia sebagai pengirim, tapi sebab dia tau Raj akan lebih gembira kalau Tina yang membalas email dia, Si Pooja ni pun menyamar jadi Tina… Tina tau mengenai perkara ni dan tak kisah… Benda ni berlanjutan sampai la diaorang ni besar…



Aku maleh nak citer lagi… Kalau nak tau, gi la beli CD atau DVD citer ni.. Muahahaahaha…

Cerita ni menyentuh hati aku sebab ianya berteraskan PERSAHABATAN… Sesuatu yang sukar kita perolehi di zaman sekarang ni….Hmmmmm…..

W'salam...

Adiossss...

7 comments:

Ayuni said...

tp citer nie ader yg x logik sket

Unknown said...

saya pun tengok citer ni tadi...hehe...ske karena kapor belakon...best2...

cek chun said...

sewaktu masa dulu, semua lagu-lagu dalam movie ni cek chun hafal.. hahahaha sengai tul

sekarang tengok hindustan pun tak mau dah. tak tau pasaipa

Azah Rahaman said...

ouh herokuuuuu, jangan curi shah rukhan ! dia pakwe saya, ekeke

Cik Pulau said...

suka tgk citer ni..
lagu2 sume best..
cinta dan sahabat???
maybe dalam dilema sebab dua2 sama penting.. hehe.. ^^,

Ina said...

minat hindustan ye..he.he..saya suka jugak..tapi..my husband tak gemar la..dia kata .. macam tak senonoh dengan joget-joget tu semua. skarang dah teramatlah kurangnye nonton. yang paling best bagi saya kuch kuch hota hai ..

Aida Tamrim said...

Ayuni : Citer hindustan ada ke yang logik sis.. Ahakss

Putri_Aizat : Akak suke lagi ngan Rani Mukherjee... ;D

cek chun : Sama la kita..skrg ni agak2 tertengok baru la tgk.. dolu2 tak penah miss...

Azza Firza : Eh,eh..Akak pun minat SRK gak !!

cik pulau : Sukeeee jugak !!! ^_^

Ina : KKHTH feveret saya gak !!! Hubby pun tak brapa suka gak.. Ni tgk masa dia tido..Hikhikhik

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu