Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

I LOVE MYSELF & MY BLOG CONTEST

Assalammualaikum...


Dah lama sebenornye aku nak join contest ni… Sekarang baru berkesempatan… 


 Kalau korang nak tau, contest ni ada 2kategori. I LOVE MYSELF & I LOVE MY BLOG contest. Setelah bepikir beberapa ketika, aku membuat keputusan untuk memilih kategori ni :

I LOVE MYSELF contest


 
  • Aku sayang diri aku kerana Tuhan telah menanugerahkan aku seorang AKU yang cukup sempurna buat seorang insan seperti AKU. Cukup sifat dan boleh membezakan antara yang baik dengan yang buruk.. Alhamdulillah..
  • Aku sayang diri aku kerana untuk menyayangi orang lain, kita kena belajar unutk menyayangi diri sendiri dulu…
  • Aku sayang diri aku kerana kalau bukan aku yang sayang diri aku dulu, macamana orang lain nak tau bahawa aku memang layak disayangi oleh orang lain  ^___^

 Oleh kerana sebab2 di atas2 itu jugak aku telah nekad untuk kekal senyum, gembira dan ketawa walau macamana dasat sekalipun ranjau kehidupan ini... Semuanye akan selamat dan mudah dengan bantuan orang2 yang aku sayang dan menyayangi aku... Amiiinn  >____<

Untuk kontest ni aku nak tag :

Ok DOne !!! Mudah2 han mengena. Kalau nak join, klik je banner itam kat atas nun...
 

W'salam...

Adiossss...

3 comments:

Siti Noraisyah said...

Thanks tag Siti kak... nanti saya buat ea.. gud luck!

MiSsZ said...

salam...

camne nak tag orang dalam entry ek??

Aida Tamrim said...

Siti Noraisyah : Jgn lupa ek.. :)

MiSsZ : Tulis nama diaorn n then letak link diorang kat nm diaorang tu... (masa compose n3, guna button 'link')

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu