Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest

Assalammualaikum...

Masa ber’BW’ kat blog Encik Mat Gebu tadi, aku terjumpa n3 pasal satu kontes tu yang menawarkan hadiah ini :
|
|
|
V
"BLUE GLOW by JLO eau de toilette natural spray 3.4FL OZ e 100ml"


Jadi, tanpa berlengah lagi, aku pun join laa cuba nasib…Kalo nak join, klik je banner kat bawah ni :

 

Program Rancangan Idaman Kalbu : Masak memasak
Tajuk : Resepi Mudah Selebriti Kita
Konsep : Setiap minggu, sorang selebriti akan dipilih untuk memasak 2/3 resepi mudah yang mana lokasinye adalah di dapur rumah selebriti itu sendiri. Sepanjang rancangan itu aka ada sedutan2 disebalik kehidupan seharian selebriti tersebut.
Stesen TV : TV9
Cari Tarik penonton : Iklan di Tv, billboard, radio dan mintak tolong kengkawan blogger promote sama…Hehehe

Woley ! Settle ! Mintak2, ada harapan la aku dapat minyak wangi tuuu…

W'salam...

Adiossss...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu