Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

SELAMAT TIDO KORANG SEMUA *_______*

Assalammualaikum...

Jam sudah melepasi ke angka 1 pagi… Walau mata mengantuk, aku kasi sengkak ngan batang mancis bagi bukak luas2…Hehehe…Takdelah… Gila kau nak buat camtu… Sakit wooo…

Incik Abg dah lama KO… Dia kalau dapat bantal, selamat belayar la jawabnye… Ntah dah sampai mana ntah tuuu…

Tadi masa balik dari celebrate besday anak kawan aku, nak parking keta takde port sebab kat bawah blok aku ada wat kenduri, jadi parking semua FULL… Jadi nak tak nak, terpaksalah aku memarking di tepi2 jalan… Sok, pagi2 (tak sepagi ni la), niatnye nak gi alih tempat… Taktau la lagi camne… Tengok la rajin ke tak… Aku kalau hari Ahad ni suka memerap je dalam rumah… Simpan tenaga tuk keja hari Isnin… Wakakaka..

Sok..eh ni pun dah masuk hari esok kan.. Tak kiralah..Aku nak sebut sok jugak (yang merujuk kepada hari Ahad), aku kena settlekan masalah hardware kat Sibu… Sebenornye, bukan aku la kasi settle… Aku cuma monitor je keja orang… Yang kena kasi settle adalah supplier dan juga Technician kitaorg kat site…

Apa2pun, aku harap esok segala2nye akan kautim… Insyallah…Amin…

Mata aku dah berair2 ni sebab mengantuk sangat… K la.. Aku ‘jumpa’ korang sok (Ahad) yee… Selamat malam yang dah pagi semua !!!!

W'salam...

Adiossss...




No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu