Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

Cukup ke Sekadar Cukup2 ??

Assalammualaikum...

Kerja Part Time.

Apa pendapat korang tentang keja Part Time ?? Aku sekarang ni ada terpikir nak buat keja Part Time. Yela, sekarang ni aku keja 5 hari seminggu. Agak2 kalau aku keja Part Time hari sabtu ngan Ahad ok tak?

Sementara aku takde anak ni, rasanye ok kot kalau aku nak isi masa aku dengan aktiviti2 mencari duit… Almaklum la…Di zaman dimana segala2nye berteraskan $$$$$ ni… Setiap hujung bulan, ada je yang tak cukup…Ummmphhh…

Lagipun, dok rumah je membuatkan berat badan aku naik tak hingaaaattt !!! Tensen giler !!!! Aku tak mintak banyak. Cukup la kalau berat aku leh turun ke 50kg, okla tuh…Dah bersyukur sesangat dah aku tuuu…

Berbalik pasal keja Part time ni, aku takdela nak kata hidup aku susah sangat sekarang ni. Alhamdulillah, aku masih leh makan nasi setiap hari… Takdela susah sampai kena makan lauk garam ngan berkuahkan sir masak kan…Hmmmm…

Aku penah suggest kat laki aku. Tapi, dia kurang setuju. Dia takut aku memenatkan diri sendiri… Kalau setakat bekerja dari rumah tu dia izinkan leee…Hmmm..

Takpelah…Restu suami tu kan penting… Selagi kami masih leh mampu bayar duit keta, duit sewa rumah, bil2 yang ada dan mampu beli barang keperluan rumah yang lain, rasanye cukup la aku keja kat tempat keja sekarang ni…

P/S : Kena blajar bersyukur apa yang ada…Astaghfirullah…

W'salam...

Adiossss...

2 comments:

Bahulu Studio said...

As Salam...mai ziarah@join the geng.
Vroooom

Bahulu Studio said...

As Salam...mai ziarah@join the geng.
Vroooom

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu