Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

SALAM MAULIDUL RASUL kengkawan !!!!!

Assalammualaikum...

SALAM MAULIDUL RASUL kengkawan !!!!!

Waaahhh….Lewat giler aku bangun hari ni !! Ini dek kerana malam tadi tidur lambat sebab dok perh otak nak buat n3 apa…Tapi, last2 xde idea langsung !!! Tetibe je otak jadi blurrrr semacam…Cam hampeh jeeee…

Malam tadi sambil cari2 idea, aku telah menonton citer It’s Complicated’ kat Astro HBO (411) lakonan Meryl Streep dan Alec Baldwin… Slalunye aku kalau tengok citer omputih ni, citer2 aksi yang jadi pilihan..Kali ni aku tonton citer komedi romantik yang dilakonkan oleh pelakon2 vateran… crita yang biasanye aku tak tengok pun..hehehhe..

Crita ni menarik perhatian aku kerana jalan critenye yang aku rasa best… Kalau korang nak tau, korang tengok la sendiri yee…


Secara ringkasnye, cerita ni pasal sepasang suami isteri (Jack ngan Jane) yang telah 10 tahun bercerai tetiba terlibat dalam cinta bersegi2 bila mereka berjumpa kembali pada majlis graduan anak bongsu mereka. Asalnye, diaorang mabuk dan akhirnye berasmara dan start dari tu si Jack ni takleh lupa si Jane ni…. Yang menariknye, si Jack ni dah kawin ngan pompuan yang menjadi punca keretakan rumahtangga mereka 10 tahun yang lalu !! Maknanye, si Jane ni ada affair ngan suami orang yang merangkap bekas suami dia !!!

Lawak la citer dier…Geram pun ada, sedih pun ada dan kalau korang nak feel lebih, kenalah tengok sendiri… Best… ^___*

W'salam...

Adiossss...


1 comment:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu