Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Entri Dari Orang Yang Tak Berapa Nak Sihat... Uhuk Uhuk Uhuk

Assalammualaikum...

Badan sakit2, hingus meleleh, tekak rasa perit....Ya Allah !!! Ni baru tanda2 nak kena demam dah rasa serba tak kena...Kalau penyakit yang lagi tenat, tak tau la macamana agakye...

Walau macam tu,aku gagahkan diri untuk membuat satu enti malam ni... Hohoho...Hukhukhuk...hikhikhik... Tu bunyi aku bersorak sambil batuk sambil ketawa... Hehehe...

GA aku akan berakhir dalam masa beberapa jam lagi... Alhamdulillah... Sambutan amat2lah menggalakkan... Aku suke sesangat !!! Mekasih kengkawan semua !!!

3 hadiah dah aku dedahkan...Tinggal 2 lagi yang aku blom bagitau kan...Hmmm... Aku rasa nak buat suprise dulu... Nanti aku gitau yeee... Ahaksss..

Oklah.. Aku nak gi makan ubat sesambil cuba ber'BW' apa yang boleh.. Selamat Malam semua !!! Doakan aku sihat ye !!! 

P/S : Malam ni kol 1200 pagi nak tutup GA plak.... Hmmmm....
W'salam...

Adiossss...


4 comments:

MiMie AddNin said...

sehat cepat2 ye akak...
tp jgn la makan ubat byk2 plak..
bahaye..
hehhehe

Aida Tamrim said...

MiMie AddNin : Thanks yunk... Ni pun xleh tido..idung tersumbat n asik bersin *___*

Ina said...

take care dear..

Aida Tamrim said...

Ina : Thanks dear..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu