Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

Aku Punya Celoteh Sebelum Balik Kerja...

Assalammualaikum...


Jap lagi nak chow dah ni... Tapi sempat la lagi nak update entri dulu... Ada banyak menda nak citer, tapi sebab bermasalah dalam mengupload gambo, makanye entri membebel je la yang mampu aku buat... Thehehehe...

Malam ni plan nak ber'BW; sebanyak yang mungkin... Tapi kena tengok dulu camne... Sekarang ni xleh dah tido lambat... Mungkin sebab umur dah mankin veteran kot.. Dulu masa skolah, kalau tak pukul 1-2pagi, memang aku takkan tido lagi... Walaupun esoknye kena gi skolah... Sampai penat la Mak ngan Abah aku membebel.. Ahaksss...

Dulu lagi sonok tengok TV sebab aku dapat channel S'pore... Cerita kalau yang ganas2 tu jarang ada pemotongan yang banyak... Lagi la seronok aku menontonnye... Sebab rajin tengok siaran S'pore la jugak aku tetiba je jadi paham Bahasa Mandarin skit2... Sangat2 berguna bila aku dah bekerja... Serba sedikit, leh la paham kalau ada kengkawan chinese aku yang nak mengumpat... Wakakaka...

Wokey lah.. Aku nak chow la dulu... Malam karang kalau senang aku sambung la balik... C u soon !!!!

W'salam... 
 

Adiossss... 
 

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu