Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

Menu Wajib Hari Sabtu

Assalammualaikum...

 

Inilah diernye menu wajib kalau laki aku rajin nak bawak bekal hari Sabtu..Nasi lemak + Sambal udang dan sotong simple...Alolololo..manjenye dier..Ahaksss...

Aku saje je buat n3 spesel untuk laki aku ni sebab dia yg excited suruh aku masukkan dalam blog (macam la dia tgk blog aku ni kaaannn ^.^)..

Nasib baik le bini dier ni memang cuti hari Sabtu..Makanye rajin la skit nak memasak..Itupun, aku amik resepi nasik lemak yang paling simple...Rasanye ? Itu kenalah tanya kat laki aku...ekekeke...

Kalo korang ada pilihan, apa agaknye menu makanan yang korang nak suruh orang  masakkan buat bekalan korang g keje??
Adakah yang simple2 atau yang rumit2 ??

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu