Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

4 Amalan Sabar Rasulullah

Assalammualaikum...

Oleh kerana hari ni hari sedey aku, aku tetiba rasa nak bertazkirah... Yelah ... Dalam pada aku nak mententeramkan diri aku, aku pun nak gak kongsi benda2 yang berfaedah ni dengan korang semua ... Semoga ianye serba sedikit dapat membantu sesama kita ....

4 Amalan Sabar Rasulullah

1.Sabar menanggung musibah atau ujian.



2.Sabar dalam melaksankan kewajipan.



3.Sabar menahan kezaliman orang terhadap dirinya.



4.Sabar menanggung kemiskinan dan kepapaan.



Harap kalau ada antara kamu2 diluar sana yang tengah moody, boleh la kita sama2 amik intibar di atas amalan2 di atas ni yee .. Insyallah ...

W'salam...

Adiosss...


2 comments:

deeya said...

sabar mencerminkan keimanan kak .. semoga akak tetap tersenyum dalam menjalani segala ujian ALLAH . Dia pilih untuk bagi ujian kat akak , sebab Dia sayang akak .. Dia tau akak kuat . ALLAH tak kan bagi ujian diluar kemampuan hamba-Nya .. akak jangan cedey-cedey selalu taw . ALLAH kan ade sayang akak .. dya pun sayang akak . senyum ! :)

Aida Tamrim said...

deeya : Mekasih yang ... ;D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu