Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

Seronok Berblog Niey ...

Assalammualaikum...


Seronok bila berblog ni, bila kita dapat 'ringankan' sikit kepala yang memberat dek kerana tekanan hidup yang disebabkan pelbagai faktor persekitaran, mental dan fizikal.


Selain dari bacaan2 ringan, kita juga dapat menziarahi blog2 yang penuh dengan ilmu pengetahuan. Nak aku senaraikan satu persatu, rasanye terlalu banyak.. Tak larat akak dik non !! Hehehe...


Aku mula berblog kalau tak silap Bulan Julai 2010. Bermula dari membaca blog ADIK aku, tetiba rasa teruja pulak nak punya blog sendiri. Mesti bestkan bila hasil tulisan kita dapat dibaca oleh orang lain... Ngeee ~


Dulu masa zaman persekolahan (sekolah rendah), aku ni rajin buat novel pendek dan aku suka bagi besfren aku baca dan seterusnye aku suruh dia bagi komen. Lepas dengar komen diaorang, aku cuba menulis lagi dengan lebih baik.. Tapi, tak tau mana silapnya, masuk je sekolah menengah, minat tu semankin menghilang.. Lagi2 lepas PMR, aku terus memilih aliran Sains Tulen sebagai halatuju pembelajaran aku...Hmmm.. 


Masa tu nak masuk kelas sastera, mak ngan abah tak bagi sebab nanti susah dapat kerja katanye.. Jadi, sebagai anak yang patuh, aku ikutkan je laaa... Walau rasa agak 'berat' untuk 'bawak', akhirnya aku berjaya jugak lepas walau sekadar dapat pangkat 2. 


Kira OK la tu kan.. Kelas Sains Tulen tuuuu.. Yang matapelajarannye bukannya mudah... Kimia, Biologi, Fizik, Matematik Tambahan dan jugak Prinsip Akaun... Betul2 gabungan yang boleh membawa maut tuuuu..Heh..


Alhamdulillah.. Walaupun tak secemerlang Angkasawan Negara, aku berjaya la jugak dalam hidup ni... Dapatlah jugak kerja yang gajinye masih boleh menampung pembayaran bil2 dan hutang2 piutang yang ada * Walaupun ada ketikanye, tercicir jugak..Heh *


Aku harap, hayat aku dalam dunia blog ni akan berpanjangan... Untuk memperkembangkan lagi hingga ke dunia Vlog rasanye aku belum bersedia... Tunggu je laaa yeee...  n______n




W'salam...

Adiosss...


4 comments:

Cik Bambam said...

kalau dah minat.. anyam ketupat pon leh kata best kak non!!kekekeke..

Terjah jom!: Batu loncatan dalam ber-blogging

Aida Tamrim said...

b a m b a m ' s : Kihkihkihkih...ko ni ada2 je laaa...

ardinihumaira said...

memang best ;)

Aida Tamrim said...

ardinihumaira : Betuuulll... Memang best ... ;D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu