Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Apa Design Nak Bagi Ni..Hmmm..

Assalammualaikum...


Hari Lahir laki aku tak lama lagi ni... Hadiah apa nak bagi pun tak pikir lagi.. Kalau aku tanye dia, jawapannye mesti nak kasut NIKE yang ori.. Reganye, korang paham2 la sendiri baper ye.. Tapi, aku tau..dia tu cakap je.. Bukan nak betul pun.. Ahakss..


Untuk kek plak...Rasa2 nak beli kek apa ye... Adakah patut aku beri ni kek yang begini.....?




Ataupun yang begini.... ?


Tapi semestinya bukan yang ini...


Bukan juga yang ini.....eeeuuuwwwww !!



Kena pikir lagi la ni nak bagi kek yang macamana kat dia ni.. Atau adakah patut aku buat sendiri kek itu dengan meminjam oven kawan aku ?? Hmmm.. Segala2nye akan aku pikirkan... @__@

W'salam...

Adiosss...


2 comments:

ardinihumaira said...

yang first tu lawa juga :D

Aida Tamrim said...

ardinihumaira :Tu la...TApi nak makan tak sampai ati...Cantek sgt.. ;D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu