Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Mintak Tolong Ringan2kan Yang Berat ...

Assalammualaikum...


Hajat dihati nak buat entri awal pagi, tapi dek kerana tempias kesibukan minggu lepas masih ada, makanye, tengahari la baru aku leh buat entri pertama aku hari ni ...


Memang kalau bukak blog ni, menda pertama aku buat adalah buat moderation untuk komen2 yang masuk sesambil berbalas kunjung ... Tetapi, aku sedey bila ada blog yang aku nak terjah tu loading terlalu lambat hingga menyebabkan komputer aku 'hang' dan internet browser terpaksa ditutup ... Adussss ... Sadisnyeee ...


Jadinye, hajat untuk membaca entri dan meninggalkan jejak terpaksa dibatalkan kerana beberapa kali cubaan aku mendatangkan hasil yang sama .... =.='


Kepada adik2, abang2 dan kakak2 yang rasa loading blog dier terlalu 'berat' , amatlah dihargai kalau dapat ringankan sikit keberatan anda tu ... Tak perlu berdiet, cukup kalau korang buangkan je widget2 yang tak berapa nak penting ... Boleh kaaaannn ... ?? Sian kat orang2 yang cam aku ni .. Yang tenetnye jenis slow tahap siput b**i ... Huhuhu ...


Wokeyla .. Aku cuma cakap apa yang aku rasa .. Sebab, sayang btol kalau blog dah cun giler tapi dek kerana nak loading lambat, dan menyebabkan internet browser jadi 'hang', makanye, dia kehilangan ramai 'bakal2' pembaca dan pemberi2 komen ... Hmmmm ....


W'salam...

Adiosss...

5 comments:

nur anis said...

kadang-kadang laptop saya pun hang jugak..kalau yang lambat sangat tu terpaksa la saya tutup..

amimarz said...

Setuju.. kalau blog berat & padat sgt ngan widget2, mmg lambat & slow jadinyer... hilang keterujaannya...

Aida Tamrim said...

nur anis : Tulah ... Kalau boleh takmo la macamtu kan ...

amimarz : Tulah .. Sayang kalau memang diaorg tu mempunyai hasil penulisan yang bagus tapi takleh nak kongsi ngan org lain .. Hmmm

puanstoberi said...

Adia :
adakah blog ko berat?? sbb ada org bg feedback kat blog ku sudah susah nak load skang ni.
Tp dia bkk kat IE lah. Aku pun akui kalo kat IE mmg blog aku tu 'berat'. Kalo mozila oke sket.
ce kabo kat aku, berat ke tak?? teehehhehe

Aida Tamrim said...

PUANSTOBERI : Nnti aku gi blog ko timbang jap ye... Ahakss

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu