Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Indahnye Mimpi Itu ...

Assalammualaikum...


Hari Jumaat malam Sabtu hari tu, aku ada mimpi ... Mungkin mimpi ni, bunyi cam biasa je bagi sesetengah orang ... Tapi bagi aku, mimpi ni buat aku taknak bangun dari tidur tau ...


Nak tau mimpi apa ? Haaa... Aku mimpi aku mengandung 5 bulan !!! Yang buat aku seronok ngan mimpi ni, aku leh rasa baby tu bergerak2 dalam perut aku ... Ya Allah ... Tuhan je yang tau perasaannye masa tu ... Tetiba je rasa lengkapnye hidup sebagai seorang wanita ... Hmmm ...








Tapi, dah namanye pun mimpi kaann ... Bila tiba masanye, berakhir la jugak ... Bila bangun dari tidur, cam terasa2 lagi ada baby dalam perut ni haaa .... Sedey la jugak masa tu bila sedar semua tu cuma mainan tidur ...


Takpela ... Aku percaya, bila tiba masanya nanti, dengan izin ALLAH, aku pasti akan rasa macamana seronoknye menjadi seorang IBU .. 


Dan mudah2han bila masa tu sampai, aku mampu menjadi seorang Ibu yang terbaik untuk anak2 aku dan pada masa yang sama, aku masih boleh menjalankan tanggungjawab aku sebagai seorang isteri dengan sempurna ... Amin ... Yarobbal A'lamin ...


W'salam...

Adiosss...

7 comments:

MOMMY CGG said...

amin:)

ardinihumaira said...

InsyaAllah..
:)

ardinihumaira said...

InsyaAllah..
:)

nur anis said...

semoga dikurniakan baby cepat-cepat ye.. :)

Aida Tamrim said...

CGG/ardinihumaira/ nur anis : Amiiinnn ... Mudah2han ada la rezekinye yee ;)

Ina said...

Insyaallah..ada rezeki nanti tu.. anak-anak ni mmg pelengkap kita..

Aida Tamrim said...

Ina : Insyallah ... Amin ...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu