Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 13, 2011

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum...


Pernah korang dengar nama Muhsin Hendricks ? Pada kita rakyat Malaysia ni mungkin tak berapa nak kenal..Meh aku kenalkan siapa gerangan empunya nama ni yeeee...








Muhsin Hendricks, seorang imam gay Afrika Selatan, telah berkhutbah selama bertahun-tahun bahawa homoseksualiti dan agama Islam boleh seiringan, meskipun pengalamannya sendiri menunjukkan betapa sukarnya untuk mendapatkan penerimaan. 


Dia baru-baru ini bercakap di Belanda pada acara jelajah yang diadakan oleh LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender) kumpulan Culture en Ontspannings-Centrum (Pusat Kebudayaan dan Hiburan). Dalam sebuah negara yang terkenal liberalisme, beberapa terkejut dan marah pada tafsiran dari Quran diberitakan oleh imam gay pertama ini.


Itu serba sedkit yang aku boleh ceritakan tentang manusia ini... Maleh nak citer banyak2...Tak tahu la nak kata apa ? Susah nak kata kalau dia sendiri pikir diri sendiri dah betul... Kalau ikutkan apa yang 'diperjuangkan' ni, nampak sangat dia TERLUPA nak mengkaji kisah di zaman Nabi Luth kan ?? Rasanya dia memang dah mempersiapkan payung untuk menadah hujan batu kurniaan Allah agaknye...


Kenapa manusia zaman sekarang suka sangat menggubah hukum Tuhan semata2 untuk menyesuaikannya dengan keinginan sendiri yang dipimpin oleh nafsu semata ????? !!!!!!


Hmmm..Ntahlah... Aku bukan marah.. Tapi kecewa..Ya !! Aku kecewa dengan manusia2 seperti Muhsin Hendricks ini yang membawa kita lebih jauh dari syurga Allah..Nauzubillah !!!!


Ya Allah, Engkau lindungilah kami semua dari orang2 seperti ini yang lebih menkutkan daripada syaitan laknatullah !!! 


Disaat2 ini segera aku juga aku terbaca di SINI, Rasulullah S.A.W berpesan :










!!! الله  أكبر


W'salam...

Adiosss...


4 comments:

syazana amira said...

erm..x pernah taw pun pasal laki nih.. tp dahsyat gak lah kalau sampai camni.. hurm...

Ina said...

As Salam..macam-macam manusia ni..tak penah dengar pasal mamat ni..baru tahu ada gak yg mengaku imam, bila diri sendiri gay..MasyaAllah.

sahromnasrudin said...

Ya Allah..telah banyak terjadi agama ditopengkan oleh golongan sebegini..semoga Allah beri petunjuk kpd golongan ini

Aida Tamrim said...

♥misz nana♥ : Ni la yg akak nak bgtau ni... Ramai sgt yg tktau kaaannn...Heh

Ina : Sebab tu nak kongsikan ngan kengkawan semua..Huhuhu

sahromnasrudin : Mudah2han...Amiiinnn..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu