Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

Monolog Seorang AKU

Assalammualaikum...

Apa yang korang akan buat bila ada benda2 yang best jadi dalam hidup korang, atas sebab2 yang tertentu, korang takleh nak share ngan sesapa ????

Kalau aku, aku rasa sedey sesangat.. Kalau citer2 sedey tu, takmo la nak kongsi ngan orang sebab takut mengaibkan orang lain plak.. Tapi kalo benda2 yang menyeronokkan pun korang ada kekangan untuk dikongsi ngan orang lain, macamana la pulak...Hmmmm...

Bukan sengaja taknak berkongsi,
Tapi takut akan ada yang terasa hati....

Bukan sengaja menyimpan bahagia,
Tapi takut akan ada yang derita...

Terkadang cemburu melihat orang lain ketawa,
Sedangkan kita tersenyum dalam lara...

Terkadang iri melihat orang lain menyulam cinta,
Sedang cinta dalam hati tak cukup dibaja...

Aku sekadar bermonolog cuma,
Tak perlu membuat persepsi membabi buta...

Sekadar meluah apa yang dirasa,
Tidak semestinye ia perkara biasa...

Tuhan, tolong jangan terus menghukum aku,
Kerana segala pembalasanMU sudah cukup buat ku terpaku...

ALLAHUAKBAR !!! ALLAH MAHA BESAR !!!!




W'salam...

Adiosss...


2 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

sesekali apabila kita luahkan perasaan kpd seseorang..kita akan rasa lega kan

Aida Tamrim said...

sahromnasrudin : Waalaikummussalam...
Betul tu.. TApi, sayang.. Tak semua benda kita leh kongsi kaaannn...Hmmmphhh

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu