Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

cool wif sunglass

Assalammualaikum...

Aku dok ber'BW' kat beberapa blog kengkawan tadi, ternampak contest ni...Lalu tanpa ditag sesiapa, aku terus menebalkan muka menyertainya..Jeng,jeng,jeng... (Kalau korang nak join, klik je banner kat bawah ni kay...




Jadi, gambo yang aku nak pertaruhkan adalah ....

||
||
||
||
||
||
||
V
V
V
v
v



Amacam??? Boleh tak? Ada can tak nak menang ?? Apa2pun, Gud Luck la kepada diri aku sendiri !!! Huhuhuhu ~

Oppss...Lupa... Aku nak tag :


Haaa..Pada yang aku dah tag tu, rerajinlah menjoinkan diri yeee ^_^

W'salam...

Adiosss...


3 comments:

Puan Nurussalwa said...

hehe~
tengs kak..
xde gmbar dgn sunglasses la pulak..
huhu~
t la try carik..
:)
tengs n gudluck ye..

:)

Myra Jay said...

Gud Luck ye.. Mmg nampak sylo ar.. :)

:: cikNuurul :: said...

salam,.
tq akk tagged sy,.hik3,..
tgh usaha crik gmbo nih,.
hehe
gdluck!

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu