Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

Penat Sudaaa ... Heh ...

Assalammualaikum...


Okeh ... Dah cukup !!!! Aku penat mengexplore segala website yang ada untuk mengubahsuai blog kesayangan aku ni sehingga menyebabkan aku tak sempat sangat nak berkunjung ke blog kawan2 yang ada ... Hmmmphhh ~,~


Akhirnya, aku pilih la layout gambo anak ayam ni sebab selain warna merah, aku jugak suka warna kuning ... (errkkk.. sejak bila la pulok ..Heh~) ... Jadi, aku harap blog aku ni lebih sedap la mata memandang yee .. Simple dan senang nak upload ^_^


Ni ada menda lagi nak touch up ... Okeh !! Sambung balik keja ! (Yang betul2 keje yee.. Ngeee ~ ) ^___________^


W'salam...

Adiosss...

 

1 comment:

lina said...

wah caya la....tolong boleh tak..cantik2 kan blog sy pulak :) ngeh..ngeh....nnt upah cake orange lagi nak tak??? ad cake baru tau

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu