Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

Make Over Lagi ... Still In Progress .... (。◕‿◕。)

Assalammualaikum...

Aku tengah in progress make over blog aku lagi sekali. Kali ni aku cuba gunakan layout yang lebih simple. Gambo tomato kat belakang tu mungkin sementara je yeee .. Aku tak tiru sapa2 tau !!! Tu cuma test2 market je dulu ... ^_^

Kalau korang ada cadangan yang bernas, amatlah dialu2kan untuk mengemukakannya pada aku dan aku ucapkan dengan ucapan TERMA KASIH ...

Aku nak balik ni .. Jumpa korang semua besok ye .. Mintak mahap bebanyak kepada mereka2 yang bertandang ke blog aku hari ni (eerrkk..ada ker ? Heh ), sebab aku memang betul2 tak sempat nak buat entri hari ni ... SORRY ...

Okay lah !! Kita jumpa esok ye kawan2 !!!!!! Babai !!!!

W'salam...

Adiosss...

3 comments:

ardinihumaira said...

selamat bermekap blog :)

puanstoberi said...

merahnya mak ngaahhhh.....

Aida Tamrim said...

ardinihumaira : Mekasih dik ;)

PnS : Aku suka merah2 ni ... Ahaksss

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu