Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

Contest! RM100 untuk dimenangi dari abdulfarique.com

Assalammualaikum... 


Malam ni tengah dok belek senarai blog dalam bloglist, terperasan plak kontest nan satu ni ... Dan seperti orang lain, aku tertarik sebab hadiah yang di tawarkan sngat2 LUMAYAN !!! Korang nak join, klik kat banner ni kay !





Pertama kali aku gi blog Incik AF ni, aku nampak 'biru' ... Sebab blog dier temanya warna biru !!! Hehehe .. Okey, serius,serius .. Aku mula2 sekali tertarik ngan header dier ... Memang nampak copyright reserved Incik AF punya lah !


Okeh ! Tranformasi yang aku cadangkan adalah untuk incik AF tukar font dalam blognye ... Aku ni obses skit pasal tulisan ni ... Tak berapa nak suka yang simple/yang standard sangat ... Mankin berseni, mankin berseri nampaknye ... Tapi, kena pastikan masih boleh dibaca dengan mudah oleh pelawat2nya ...


Selain dari tuh, Incik AF mungkin boleh menambah layout menjadi sedikit berdekorasi ... Sikit je laaaa ... Okey !!! Cukup !


Aku nak tag :
MiMie AddNin
Kak Hawa 
Deeya


GUD LUCK untuk aku dan korang2 semua !!! ^___^


W'salam... 

Adiossss... 


3 comments:

deeya said...

thankz kak tag dya .. nti sempat dya buat k . insyaALLAH ! good luck 4 u :)

admin said...

ok complete ! thanks 4 join :)

admin said...

http://gengblogger.com/v/438836 kputusan contest

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu