Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

Yeaayy, Yeaaayyy ... Nak Gi K****H !! ^___^

Assalammualaikum...

Minggu depan dihari yang sama, Insyallah aku akan berada di Negeri Kedah ... Haaa .. Bakpela aku ke sana tu yee ... Jeng,jeng,jeng ... Hehehe ...

Buat masa ni, tujuan kepergian aku ke sana akan dirahsiakan dulu .. Hakhakhak ... * Mesti ada yang tak puas hati kan ... Ke korang tak kisah? .. hmmm *

Aku malah nak citer bebanyak ... Tunggu je la nanti ... Kalo tak ada aral melintang, dan aku jadi pegi, Insyallah akan aku buat satu entri khas untuk menceritakan tujuan pemergian aku tu yee ... * Errrrkkk .. Ada ke yang nak tau ... hehehe *

Ok laaa ... Aku nak kuar ni .. Tak tau la nak kemana .. Nak jalan2 cuci mata jeee .. Nak shopping, gaji lom masuk lagi, jadi, aku jamu mata je la ni ... Jom !!!

W'salam...

Adiosss...

3 comments:

hanni.azmi said...

hehehe akak dtg la kdah..saya pon ada kat kedah nie ^____^

Artzlizan said...

ermm...nak gi kedah ek...langkawi ke..?

Aida Tamrim said...

cik_hani : Minggu depan la baru nak gi ... Tp taktau la leh jenjalan ke tak .. huhuhu

puteraduyong : Takdelah.. kat atas darat jee.. Tak sampai pulau pun ...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu