Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

Hari Baru, Entri Baru, Ayat Biasa Baca ...

Assalammualaikum...

Selamat Hari SELASA semua !!!

Aku ni suka la guna ayat intro stereotype tu kaannn...Biorlaaaa... Ada aku kisah... Hehehehe... Takdelahh.. Aku kisah.. Aku memang kisah... Dari sulu lagi aku memang kisah apa yang orang kata pasal aku.. Sebabnye..Aku paling sedey kalau dapat tau ada orang yang tak suka atau membenci aku.. Aku taknak hidup dalam kebencian orang... Takmo, takmo, takmo ...

Apapun, kita hanya manusia yang hanya mampu merancang.. Segala2nya adalah di atas ketentuan Tuhan.. Jadinya, kalau ada orang yang benci atau tak suka ngan aku pun, aku takleh nak control.. sebabnye aku bukannye manusia sempurna yang boleh memuaskan hati semua pihak...Huhuhu...

Apa la aku membebel pepagi ni kan.. Takde apa pun... Sekadar meluah rasa, mengisi masa je...

Aku harap hari kalian baik2 sahaja dan hari ini marilah kita cuba untuk menjadi manusia yang lebih disayangi dan dikasihi oleh manusia yang lain... Insyallah !! Kita semua boleh lakukannya... ^.^

W'salam...

Adiosss...


5 comments:

ardinihumaira said...

InsyaAllah..
;)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

semoga awak juga senantiasa dirahmati Allah SWT

Aida Tamrim said...

ardinihumaira : ^_^

sahromnasrudin : W'salam... Smoga kita sama2 sentiasa dirahmatiNYA..Aminn... ^_^

Jujurara said...

yap.
saya pun tamo gak.
harap2 akak dirahmati ya!
V(",~)

Aida Tamrim said...

pwincess Lov3y dOv3y : Hrp2 adik pun sama ^^V

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu