Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

Sikit Punya Hal Pun Nak Kecoh ...

Assalammualaikum...


Malam tadi aku tengok rancangan kegemaran aku : Criminal Mind kat TV8. Ceritanya berkaitan dengan pembunuh yang mencari mangsa2nya melalui laman2 web sosial polpular macam Facebook dan Twitter.


Bila tengok citer tu, tetiba aku rasa cam apa2 je laman web sosial ni .. Tapi, bukan maksudnye, semuanya tak baik2 belaka .. Ada gak yang baik ... Tapi tak berapa nak banyak laaaa ...


Cuba korang bayangkan ye, ada sesetengah orang tu suka update status kat FBnye dengan kata2 seperti ini :


"Laparnye!!! "


ATAU


"Hari ni makan di McDonald ... Nyum,Nyum ..."


ATAU


"Esok kena pergi outstation la pulak .. Huhuhu"


Dan ada banyak lagi contoh yang lain ... Bukan aku nak menyibuk, tapi, kadang2, benda yang di 'post' kan tu terlalu remeh untuk dikongsikan .. Aku pun penah la buat jugak, aku mengaku .. Tapi, bila pikir2 balik, perlu ke ? Ada ke orang nak kisah (kecuali kalau kita ni femes laaa ..) ?


Aku sendiri pun dah lama tak ber 'FB' ... BOSAN ... Mungkin sebab kawan2 aku takde la sampai angka ribu riban, tapi ntahlah ... Aku tak rajin untuk update status .. Nanti jadi cam satu obligation pulak .. Makan apa hari ni nak kena share, nak pergi mana nak kena share, pendek kata apa benda buat pun semua nak share laaahhh ...


Mungkin aku ni jenis susah skit nak berkawan dengan orang yang aku tak kenal ... Bukan takmau, tapi, biarlah aku kenal orang tu perlahan2 .. Apa guna ada terlalu banyak kawan, tapi tak sorang  pun boleh tolong bila kita dalam kesusahan ?? Perlu ker ??? Biar la sikit asalkan berkualiti kaann ...


W'salam...

Adiosss...

3 comments:

suria lekatlekit said...

sama la kita susah nak update status kt Fb & tak bapa gemar dgn status remeh temeh camtu..

Unknown said...

saya pun buka FB seminggu sekali je.. check takut ada org mesej.. wall org xgi pun...

Entry terbaru padlie: Penceramah yang dah lama tak berceramah

Aida Tamrim said...

TLLS : Kan,kan,kan ... Kalau nak gtau pun biarlah benda2 yang berinformasi kaannn .. Hehehe

padlie : Bukak FB utk men game dalam tu jee .. huhuhu

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu