Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

Sedetik Lebih Jeee

Assalammualaikum...


Hari KHAMIS datang lagi !!!!! Hari ni aku berseorangan dek kerana Kak Dmanja yang sama shift ngan aku cuti sampai hari Ahad.. Nak bawak anak2 balik kampung katanyee.. Almaklumlaaa.. Cuti skolah kaaannn... *Ishh.. Tak bestnye keja sorang2..Huk huk huk*


Sampai kol 0430PM nanti ada la gak kawan2 lain yang leh temankan.. Dari kol 0431PM sampai ke kol 0730PM, keseoranganlah nampaknye aku... Alaaaa.. Cam tk biasa plak... Saje je nak nge ngada kan ... n_____n


Aku taktau nak membebel apa lagi ni.. Otak tengah cramp !! Oleh itu, berhiburlah dengan lagu niiiii (lirik je la yee.. Nak on lagu, uTube tatak buleh bukak ooooo ^_^ )


Lirik Lagu OST Hikayat Merong Mahawangsa Sedetik Lebih Anuar Zain


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd

Lirik Ehsan : SINI



Terbuai2 rasanye bila dengar suara Anuar Zain mengalunkan bait2 lirik lagu ni... Hmmm.. Kalau korang nak tau, laki aku minat giler dengan Abang senyum sengit *Peminat Abe Anuar jangan marah aaa* ney.. Hehehehe...


Aku teringin sesangat nak tengok citer Merong Mahawangsa ni ... Ada sesapa yang murah hati tak yang nak sponsor ??? Hehehehe... Nak tunggu laki aku, alamatnye, dah habis tayang pun belum tentu dia leh bawak aku gi tengok kaaannn... Hmmmphhhh...


W'salam...

Adiosss...




No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu