Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

Alhamdulillah ... Aku Menang ... !!!

Assalammualaikum...


ALHAMDULILLAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TERIMA KASIH SIMPLEMAMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (。◕‿◕。)




Aku ni biasanya kalau bab contest2 ni memang susah nak bertuahnye, tapi, dengan izin Allah, akhirnye aku berjaya jugak ... 

Aku bukan nak berlagak, tapi sekadar nak berkongsi rasa gembira ni dengan korang2 semua ... ^_^ 

Yelah ... Benda sedey pun aku kongsi, takkan menda2 gembira camni aku nak seronok sorang2 kan ... At least hari ni tambah lagi satu sebab untuk aku tersenyum sampai ke petang ... Ngee ~

W'salam...

Adiosss...

 

5 comments:

nur anis said...

congratz..:)

JaSSNaNi said...

alhamdullillah... tahniah ye.. sure seronok plus teruja plus plus kan.. cam kita dulu.. 1st time menang.. punya la suka..

Cik Bambam said...

phewittttt~!! congrats!!hehehe

mizah salleh said...

tahniah yer..

Aida Tamrim said...

nur anis/JaSSNaNi/ b a m b a m ' s/ cikblurr : Mekasih korang2 semua !!!! ^__^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu