Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Sini Ada Hantu ... BEST !!

Assalammualaikum...


Ni semua gara2 penangan iklan yang 'power' la ni ... Akhirnye, laki aku tertewas dan telah menekan butang 'OK' pada remote Astro untuk melanggan cerita 'Sini Ada Hantu' kat Astro First ... Huhuhu 




Masa tu aku tengah sibuk masak kat dapur ... Dia tanya aku, 
" Leh ke Abg nak tgk citer Sini Ada Hantu ni ? "


Sesambil sibuk masak tu, aku pun jawabla,
" Order laaa ... Nanti bil sampai, Abg bayar laaa yang lebih tu yee "


Dia pun kata,
" Okeh. Tapi i (panggilan manje la konon ni..heh) takleh la tengok yee " sambil tersengih2 ...


Aku pun jawab la balik,
" Ala ... Kalau dah order tu, mesti la i tengok sama .. Apa la Abg ni ... " Sesambil tangan aku ligat dok basuh pinggan kotor ...


Last2 ... Order la jugak ... Aku ingatkan sebulan leh tengok ... Rupe2nye, untuk 48jam langganan je ... Okla tuh .. Kalau tengok kat wayang, RM15 leh tengok sekali jeee ...


Lepas melanggan tu, asyik dok hadap citer tu je laaa sampai aku pun dah naik hafal semua dialog2 dalam citer ni (kecuali yang bahasa Cina laaa ) ..


Komen aku, rasanye bagi aku, citer ni lagi best dari Ngangkung dan Khurafat kot .. Aku enjoy la tengok citer ni .. Tak bosan langsung ... Best la pendek kata !!! Jadi, kalau korang taknak order kat Astro, beli la CD ... Leh tengok hari2 ... ^________________^


W'salam...

Adiosss...

4 comments:

suria lekatlekit said...

dah download movie tu tp blom tgk jer... kekekeke. so tak perlu cinema or langgan astro 1st
AKHIRNYA DARAH KU BERJAYA DI SEDUT

Aida Tamrim said...

TLLS : Waaahhh ... LAgi senang camtu kan ... Jimat ... Ngeee ~

mamasuri said...

ingat nak order gak..tp termasuk sini ada hantu..sume cerita hantu je aku order..huhuhu...tak kan nak tgk hantu je keje aku..hehehe..ngankung memang tak best pun..pelik aku orang cakap best...

Aida Tamrim said...

mamasuri : Ngangkung tu boring je ... Tktau napa kutipan sampai 8 juta ... Hmmm ...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu