Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

Besday Si Dia

Assalammualaikum...

Besday 'Lelaki Kesayangan' aku hampir menjelma diikuti dengan besday adik perempuan dan Ibu tersayang... Waaaahhh... Diaorang ni macam pakat2 je lahir hari berturut2 kaaannn...

Hadiahnya agak2 aku dah tau nak belikan apa... Ideanya aku dapat lepas terbaca entri En.Ben beberapa hari yang lepas...Korang nak tau apa hadiahnye? Jeng,jeng,jeng.... Haaaaaa... RAHSIA !!!! Hahahahahaha... Jangan mareeee aaaahhh.. Aku terpaksa rahsiakan dulu.. Nanti bila si Tuan punya diri dah dapat hadiah tu, leh la aku tunjuk kat korang...Hehehehe...

Untuk mak ngan adik aku pun ada la jugak... Walaupun tak semahal mana, aku harap mereka sukaaa... Sebabnye, aku beri dengan penuh kasih sayang.. Thehehehe ~

Beralih pasal kek... Aku bercadang nak buat kek sendiri.. Haaaaa.. Untuk yang tersayang, akan aku gagahkan juga untuk membuatnya hasil dari air tangan aku sendiri.. Insyallah... Mintak2 menjadilah yeee memandangkan aku ni tak pernah lagi buat kek harijadi ni sendiri... Huhuhuhuhu ~

Ni tengah nak survey2 resepi2 kek yang ada kat tenet.. Dah jumpa beberapa resepi dan memprintnye pun.. Takut sekarang ni beriya2, tengok2 yang dihidang kek cap 'Kings' atau 'Secret Recipe' jee.. Ahakssss ~

W'salam...

Adiosss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu