Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

Original Ke Plastik ??

Assalammualaikum...

Pagi ni aku gaghkan jugak untuk mengupdate entri setelah semalam lansung tak sempat nak berceloteh dek kerana kesibukan yang agak luar biasa ... Heh ~ 

Buat sementara waktu ni, korang jamulah layout aku yang berwarna merah ni yeee.. Asyik pilih warna2 lembut je, kali ni aku nak cuba plak wat warna2 terang skit ... Hehehe ...

Tadi masa on the way datang keje, aku sempat la dengar lagu kumpulan korea 4 minutes ... Tajuk lagu aku tak hingat la plak ... Jadinye, sekarang ni aku nak tunjukkan beberapa penyanyi kumpulan korea (perempuan) yang aku sempat googlekan ... Jom kita menjamu mata pepagi ni yee ...


Yang ni aku rasa ramai orang kenal : Wondergirls

Haaaa.. Yang ni la dianye 4 minute

Ni plak aku baru je tau .. Namanye Kara

Comel2 dan kiut2 kan diaorang ni ... Tapi kalau pelakon atau penyanyi2 Korea, jangan tak caya kalau aku cakap, majoriti mereka ni muka tak ori ... maknanye, depa ni buat pembedahan plastik ... Bukan fitnah ye .. Tapi kenyataan ... 

Bos aku kat tempat keja lama dulu pernah bagitau aku yang pembedahan plastik kat Korea ni dah macam makan nasi ... Sebabnya, keluar airport je, dah berlambak klinik2 yang menawarkan perkhidmatan2 sedemikian ...

Moral of the story ... Cantik kat dunia ni tak kemana de nya .. Bila mati, kalau tak kena bakar (bagi yang bukan Islam), mesti kena tanam dalam tanah jugak kaaannn ... Huhuhuhu ...

W'salam...

Adiosss...

3 comments:

Cik Kentang said...

tp sy rse kara dah lama . i think so.

Unknown said...

aah kan..tul tu...tapi best lagu 4minute tu pagi tadi...sy pun dengor gak...

Aida Tamrim said...

Syaira Kayy : Yeke ? Hehehe ... Maklumla.. Slama ni cuma kenal wondergirl je kan ...

My Aisy : Best kan .. Leh wat dancing2 ... huhuhu

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu