Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 25, 2011

Kagum La Aku Kat diaorang Nih

Assalammualaikum...


Setelah lebih kurang 9 bulan jadi blogger picisan ni aku terperasan satu  benda laa .. Nak tau pe dia ?? Yang aku perasan adalah, kebanyakan blogger yang follower dia berbelas2 dan berpuluh2 riban ni, blog dier simple jeee ... 


Huiiihhh .. Kagum aku camne dalam kesimplelan tu diaorang mampu menarik begitu banyak follower ... Adakah kerana mereka itu hensem @ cantik ? Atau memang mereka mempunyai aura yang luarbiasa ??


Contoh blogger yang aku perkatakan adalah of coz blog En.Ben, blog Fatin Liyana dan juga blog DTS ... Kalau korang tengokkan, simple je design blog dier .. Tapinye, follower, punyalah ramai ... Cam semut kerumun gula je kan ... Kagum,kagum ... 


Apapun taktiknye, aku kagum kerana mereka mampu mengumpulkan golongan 'peminat' senegitu ramai yang aku pasti, paling2 kurang pun, mesti ada100-200 pengunjung setia setiap hari kaaannn ... Hehehe ...

Jangan risau .. Aku tak dengki pun .. Aku cuma kagum ... Setakat blogger cam aku ni, follower 500 pun dah kagum habis kat diri sendiri niiii .. Tak tahan betul !! Hehehehe ...


Tak kisahlah ... Ada 10 follower ke, 100 follower ke, atau 10,000 follower pun ... yang penting ada orang sudi baca apa yang aku tulis ni pun dah kira satu penghormatan terbesar buat aku yang berblogging sekadar suka suki ni ... 

Kepada yang sudi berkunjung tu, janganlah penah bosan dengan citer2 aku ni yeee .. Aku menulis dari hati yang ada 1001 macam rasa ... Kadang2 kelat, kadang2 manis dan kadang2 ada gak yang pahit ... Biasalah ... Hidup ni kalau semua manis, mesti ramai yang mati sebab sakit kencing manis ... Heh ...


W'salam...

Adiosss...

7 comments:

Cik Bambam said...

followers dia pon ramei jugakkk per! hehehe

Aida Tamrim said...

b a m b a m ' s : Tapi seramai mereka2 tu laa ... hukhukhuk

Artzlizan said...

ermmm...kita jadi diri kita dah la kan...:)

Aida Tamrim said...

puteraduyong : Pun ok gak ... Tak salah pun nak jadi diri sendiri .. Sifat terpuji tuu ;)

ardinihumaira said...

bertuahnya mereka kan :)

MiMie AddNin said...

amboi akak...
asik berubah wajah je blog akak ni..
kagum gak la ng akak ni..
skrg bizi cket..
kurang mase dh nak jenguk blog ni..
hehehehe

Aida Tamrim said...

MiMie AddNin : Hihihi .. Ala ... Saje jeee ... Boring tgk layout sama jee .. Baru blaja la katakan ... huhuhuhu

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu