Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

Ambik Iktibar

Assalammualaikum...

Tup Tap, Tup Tap, kejap je dah pukul 1PM ... Hmmm... Jap lagi nak gi Pejabat Pos... Aku nak pos hadiah2 pemenang GA aku yang lalu.. Kepada mereka2 yang berkenaan, AKU MINTAK MAAF sebab pos hadiah korang lambat... Sumpah !! Takde niat nak tipu2 korang semua.. Aku cuma tak berapa nak sempat gi pos.. SORRY yeee... T.T

Perut dah kenyang selepas menikmati hidangan nasi kerabu yang sungguh lazat (seperti biasa) yang dibeli dari makcik naik van..Hehehe.. Terbaaaeeekkk la makcik ni !!! ^______^

Dalam pada kesibukan kita hari ni, aku nak kongsi ngan korang beberapa gambar Tsunami yang melanda Jepun pada 11hb yang lepas.. Mari kita bermuhasabah diri sebentar yee... =.=










W'salam...

Adiosss...


4 comments:

Jujurara said...

x pe la kak.
biar lambat asal dapat kak.
diowang paham la kot.
:)

Aida Tamrim said...

pwincess Lov3y dOv3y : Mekasih sis... ^^v

Puan Nurussalwa said...

Allah telah menyebut dalam AlQuran..

jadi, jaga2..

jom doa untuk jepun..

Aida Tamrim said...

cik nurussalwa : Jaga2...!! Allahuakbar !!!

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu