Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

CARDIGAN WANTED !!!!!

Assalammualaikum...

Wahai kawan2 ku sekalian.. Aku nak mintak tolong ni !!!!!! Boley ker??? Alaaaa... Tak boleh pun aku nak mintak tolong gak... Hehehehe..

Alaaa... Bukan benda besar pun... Aku nak mintak tolong korang semua tolong rekemenkan kat mana aku nak beli Cardigan separuh yang memiliki kreteria2 berikut :

~ Warna hitam
~ Saiz M - L
~ Harga berpatutan

Yang taktau apa mendenye cardigan tu, ni aku nak tunjuk :


:
:
:
:
:
:
V
V
v
v



Gambo pinjam dari SINI


Kalau boleh, aku nak yang berbutton cam dalam gambar tu jugak.. Aku dah survey, tapi kebanyakkan yang ada, samada MAHAL sangat ataupun DAH KEHABISAN STOK .. Woooooooaaaaaaa !__________!

Jadi, sudilah kiranya korang2 kat luar sana tu, bagitau aku katne aku nak beli cardigan tersebut yeee... Mekasih semua !!!!! 

W'salam...

Adiosss...


6 comments:

Unknown said...

tesco melaka ada kedai thai..

kat mne2 kedai thai tepi pasaraya ade je mende ni..

conth kat giant, tesco

Aida Tamrim said...

Miss Ran : Dah cuba cari kat giant kelana jaya (s'gor) ngan Kota damansara (s'gor).. Tapi tak jumpa gak... Kat tesco taktau lagi sebab lama tak gi... ;oP

puanstoberi said...

mahap le...awok idak dpt nolong.. awok biasa pakai full cardigan je.. half cardigan blum penah beli lagi. huhuhu

nur anis said...

times square @ sungei wang..banyak cardigan cantik2 and murah..cuma kena rajin berjalan mencari..:)

Nurul Ashikin said...

erm. kalo beli on9 mmg slalu habis. but ckin slalu beli kat times square. ^^ murah dan cantek2 juga, style korea2.

Aida Tamrim said...

PUANSTOBERI : Idok ngape la kalo macamtu... Nanti teman tanye pulak kat orang lain yeee... ;)

nur anis / Nurul Ashikin : OOo... Time Square ada kee... Nanti la cb usha2...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu