Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

Nak Ke Mana Tuuu ???

Assalammualaikum...


Lagi lebih kurang 2 hari lagi, aku akan bertolak ke Kedah !!!! Yeeeeaaaaayyyyy !!!!! Suka, suka, suka... !!!! ^__^


Nak tau aku gi mana ?? Jeng,jeng,jeng ... Aku nak gi Jitra Kedah !!!!! Yahhhhhhhoooooooo !!!!! 


Amboooiii .. Gembira semacam je aku ni kan .. Hehehe ... Ala .. Bukan apa, aku ni kalau bukan dek kerana kekangan ekonomi peribadi, memang suka sangat nak berjalan makan angin sana sini .. Tapi, yang tak berapa nak bestnye, laki aku tak ikut ... -______-' ... Aku pun dapat pergi atas undangan Kak Shawa ... Hmmm ...


Kalau boleh, ke hujung dunia, ke bintang kejora pun aku nak bersama ngan laki aku tu ... Tapi, apakan daya, takdir Tuhan penentu segalanya ... Takpela .. Aku pergi ni pun, dengan restu dia .. Tiada unsur2 paksaan okeh ... ! Kalau ada rezki lebih aku akan belikan sesuatu untuknye ... Hehehe .. Insyallah ...


Jadi, bila aku takde kat muka bumi Selangor ni, maka, takdelah entri dari aku hujung minggu ni ... Kalau ada pun, mungkin auto publish la kot .. MUNGKIN ... Heh ~ 


W'salam...

Adiosss...

3 comments:

Ezal R said...

kirim salm kat orang2 Jitra...
dah lama xbalik sana.. huhu... bz bz..

puanstoberi said...

lama ker kat sana???

Aida Tamrim said...

Ezal R : Waalaikummussalam (tlg jwbkan) .. Laaa .. Org Jitra kaa ?? ;)

PUANSTOBERI : Jap jee .. Pegi hari jmaat mlm sabtu, then, esok mlmnye dah balik cni .. ;)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu