Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Best Sangat Ker ??

Assalammualaikum...


Waktu Lunch adalah antara masa yang aku nanti2kan... Bukan kerana ianya waktu unutk aku melahap, tapi sebab pada waktu ini, opis akan menjadi agak lengang ... Jadi, peluang untuk aku menghupdate blog akan lebih cerah la gamaknye .. Hehehe ...


Ala ... Bukan leh lelama pun ... Stakat sejam leh la nak bermaharajalela sekejap ... Dalam masa sejam tu, apa la sangat leh buat kan ... ?? Nak wat entri ni pun, aku amik masa 10-15minit .. Ahakkksss ...


Tadi kat blog PuanStoberi, ada entri yang ling kat blog Hanis Zulaikha pasal gi Disneyland Hong Kong ... Bila tengok nampak cam best jeee ... Tu baru tengok gambo tu ... Blom dapat pegi lagi kan ... Heh ...


Aku kalau nak gi tu, alamatnye, kenalah menabung giler2 selama 2 tahun berturut2 ... Hehehe .. Tu pun kalau cukup ... Hmmmm ...


Korang penah gi ker ? Ce citer skit apa yang best sangat .. Eerrkk ... Rasanye kat Singapore pun dah ada kan Disneyland ni ? Napa tak gi sana jeee ?? Tak best ker ? Hmmmm ...


W'salam...

Adiosss...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu