Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

Seindah Biasa

Assalammualaikum...


Happy TUESDAY morning my frenzsss !!!!!!!!!!!!!


Hari ni aku nak citer pasal lagu ...Kalau ada yang perasan, dalam banyak lambakan nyanyian lagu2 cintan cintun yang meleleh, ada jugak terselit beberapa lagu berunsur motivasi dalam sesebuah hubungan... Antaranya, lagu Ku Ada Kamu (Adira) dan juga lagu kat bawah yang aku nak kongsikan dengan korang semua ni jap lagi...


Maksud 'lagu motivasi', bukanlah lagu2 nasihat, tapi lagu2 yang menceritakan tentang keistimewaan sesuatu perhubungan itu, tanpa perlu memuji2 terlalu tinggi ... Lagu2 ni jugak, tak semestinya ditujukan hanya untuk pasangan berkasih, ia jugak boleh kita tujukan pada Ibu Bapa kita yang tercinta dan jugak untuk sahabat2 kita yang tersayang ... Lirik lagu yang sangat universal dan alunan irama yang sungguh istimewa ...


Ini antara lagu yang masa mula2 dengar dulu aku tak berapa nak suka, tapi bila dah selalu dengar, jadi suka la pulak ... Hehehe ...


Seindah Biasa - Dato' Siti Nurhaliza



Jalan pernah takut ku tinggalkan
Saat bintang tak mampu lagi berdendang
Saat malam menjadi terlalu dingin
Hingga pagi tak seindah biasanya

Korus
Takkan mungkin kita bertahan
Hidup dalam bersendirian
Panas terit hujan badai
Kita lalui bersama

Saat hilang arah tujuan
Kau tahu ke mana berjalan
Meski terang meski gelap
Kita lalui bersama

Ku tak bisa merubah yang telah terjadi
Tapi aku akan menjanjikan yang terbaik
Agar kita tak pernah menjadi jauh
Meski beza dermaga untuk kita berlabuh

Ulang Korus

Pernah kita jatuh
Mencuba berdiri
Menahan sakit dan menangis
Tapi erti hidup lebih dari itu
Dan kita mencuba melawan

Lirik Ehsan : SINI

Mesti ada yang terperasan (ada ker ??? ... Heh ) yang aku suka sangat kongsi lagu2 Tok Siti ni kan .. Nak kata aku minat kat dia, takde sangat pun ... Tapi, aku suka ngan lagu2 dier ... Semuanya pada tahap yang boleh diterima oleh hati dan minda aku ni ... Hehe ... Tapi, rasanya bukan aku sorang saje yang berpendapat begitu kaaannnn ... ^_____~


W'salam...

Adiosss...



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu