Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Assalammualaikum...

Aku join lagi Segmen En.Ben !!! Yeeeayyyy !!!! Nak join ? Klik le sini.... :



Kali ini aku kena menjawab beberapa soalan berikut ... :

Sila ceritakan latar belakang anda ..
- Aku berasal dari Negeri Johor. Berumur 31tahun (tu dia..gentle tau beritahu secara terbuka..heh). Bekerja besa2 je.. Sekadar gaji sebulan tu cukup untuk menampungi kehidupan aku di bandar yang bertuankan duit ni..

Profesion anda sekarang ?
- Menerima aduan dari client2 berkenaan sistem yang disediakan oleh kompeni aku dan seteruskan men 'distribute' masalah2 itu kepada orang2 yang sepatutnya ... Bahasa omputihnye 'HelpDesk' ..

Blog favourite anda .. kenapa ?
- Borak Kosong sebab banyak cerita pelik dan unik yang boleh dibaca dan dikongsikan bersama DAN Santai Bersama BEN ASHAARI sebab ia merupakan tempat yang paling best untuk menambahkan kenalan2 sesama blogger.. Terbaaaeeekkk laaa...

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
- Blog yang loading lambat giler ... Hehe..

Impian anda terhadap blog anda ..
- Mencapai jumlah pengunjung 1k sehari..Errk.. Boleh ker... ??

Selesai sudah entri aku ... Aku nak gi 'BW' kat blogger2 len yang dah join sama jap lagi ni...

W'salam...

Adiosss...



10 comments:

miss Fyqa said...

salam singgah dari segmen BA juge.
thanx sudi singgah blog fyqa :)

missbby said...

salam kenal dan salam ziarah..:)

ewanrani said...

ewanrani jugak blogger johor..
mari blogger johor kite bergabung..hehe

http://ewanrani.blogspot.com/

nadiem sharmz said...

salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. aii.. Nadh orang utagha la.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

NiSha said...

la org johor gak yer.. best2..

SiS NaD said...

SaLaM... PMiNaT MaN u DaTanG TeRJaH!~ SaYeR STay KaT JoHoR TaPi LaHiR D MLaKe... (^_____^)V

:: cikNuurul :: said...

salam,kak,..hehe,.snggah dr blog Abg Ben,..jom trjah jap,hehe

yayalya said...

saya bloggger dr johor no.32

singgah dr segmen abg ben :)

Prince said...

slamt berknalan..
prince blogger kl...
lau sudi jengukla blog sy yg buruk n newbiee ni ye...:)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu