Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

Masalah Dan Manusia ...

Assalammualaikum...


Manusia dan masalah memang tak dapat nak dipisahkan kan .. Pendek kata, dimana ada masalah, disitulah ada manusia ... Dan dimana ada manusia, di situlah ada masalah ... Hmmm ... =.='


Tu pun nasib baik Allah kurniakan makhluk yang bernama manusia ni dengan akal fikiran .. Bukan otak yee .. Sebabnya, binatang pun ada otak jugak ... Contohnye udang, kalau la dia takde otak, camne plak kalau ada orang nak makan laksa ngan 'otak udang' ?? Betul tak ??? Yang membezakan kita ngan haiwan adalah AKAL FIKIRAN ...


Tapi kerana akal jugak la manusia ni ada yang bersifat pemusnah ... Yelah ... Bom Atom ngan nuklear tu sapa yang cipta ?? Bukan monyet kan ... ?? Bukan jugak kucing kan ... ??? Tapi, MANUSIA ... Kononya dicipta atas tujuan faktor keselamatan ... Ceh !!!! Dakyah semua tu ... Kalau takde menda2 macam ni pun kalau nak mati, mati jugak kan ... Bagi aku biarlah aku mati kerana faktor semulajadi daripada mati dek kerana perbuatan makhluk yang bernama MANUSIA ...


Ini bukan entri emo ye ... Ni entri luahan rasa je .. Yelah ... Semenjak dua menjak ni aku rajin tengok drama2 bersiri penyiasatan macam Criminal Mind, Castle, NCIS dan banyak lagi laaa .. Bila tengok menda2 camni, aku terfikir, kenapalah ada manusia yang sanggup buat menda2 yang sgt2 kejam terhadap manusia lain ... KENAPA ?? Adakah kerana mereka giler atau semua dah terlebih akal ????


Oklah ... Aku nak gi survey2 layout baru untuk blog aku ni .. Agak2 tak jumpa, aku guna jela background tomato ni ... Cun jugak aper ... Hikhikhik ...


W'salam...

Adiosss...

 

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu