Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

MOOD : Masih Sedeyyyy .... =.=

Assalammualaikum...



Sorry la entri aku tadi agak 'panas'. Bukan apa, aku elergik skit kalau ada masalah kat mana2 negara Islam, AS dan sekutunya beriya2 sangat nak 'membantu'. Macam baguuussss jeee ... Huh !


Masih tengah dalam mood sedey ... T_____T


Manusia, manusia .. Memang tak pernah bersyukur kan .. Bila diduga Tuhan, suka sangat menyangka diri yang paling malang ... 


Tapi, tidakkah mereka ingat akan segala dosa2 yang pernah mereka buat ??? Pernahkan mereka bermuhasabah diri memikirkan bahawa setiap dugaan yang Tuhan kurniakan adalah sekadar ujian untuk masuk ke syurga yang kekal abadi ???


Kerap kali bila aku diduga, aku akan segera mengingati dosa2 yang pernah aku lakukan .. Mungkin ini adalah salah satu caranya DIA mahu meringankan hukuman aku di akhirat nanti .. Mungkin akan ada pintu syurga yang boleh aku buka di sana nanti ... Mungkin.... Mungkin ....


Aku kena kuat !!!! Aku kena bersabar !!!!! 


Hidup ini pun tak lama mana ... 
Bila tiba masanya nanti, aku akan 'kembali' jua .. 
Hidup memang penuh pancaroba ... 
Sabar dan tawakkal hanya padaNYA cuma ...


Kawan2.. Kalau korang kena virus penyakit sedey ni, jangan cepat putus asa kay !!! Ingatlah bahawa diantara orang2 yang sabar Allah akan bersama orang yang PALING sabar .... Dan bila kita putus asa, Syaitan akan melonjak gembira ...










W'salam...

Adiosss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu