Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Aiiisshh...Tak Reti La Aku!

Assalammualaikum...

Waduh,waduh,waduuuuuhhh..Pening kepala aku ni!!!! Bukan pening sebab apa..Pening sebab ada masalah yang menyebabkna aku terpaksa menge'call' customer careline yang lokasinye berada di USA (Amerika)...

Aku ni bahasa inggeris takdelah superb sangat..Tapi, biasanye kalo takat English yang slang2 British tu aku senang sikit nak paham..Ni, kalau slang Amerika, jenuh aku rapatkan corong tepon tu kat telingan aku pun, aku masih tak berapa nak paham apa yang omputih tu dok terangkan..Yela..dahla guna term2 yang aku memang jarang dengar dan tak brapa nak familiar..Ditambah la plak ngan sebutan perkataan yang tak ada suku kata tu...Berpinor je rasa bila nak paham..HAiiishhh...

Akhirmye aku berjaya gak merumuskan dengan seringkas2nye apa yang cuba diterangkan oleh omputih customer service tuh...Sian dia kena ulang2 bagi penerangan kat aku sebab aku kurang jelas sebutan ayatnye..Hehehe...

Walaubagaimanapun..ni nampak gayanye cam aku kena call lagi sebab ada benda yang masih belum clarified..Hampeh je rasa.... @___@

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu