Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Jemari Bergambo

Assalammualaikum... 


Salam malam kengkawan semua...Setelah beberapa abad (ceh,cam la lama sangat) aku tk sempat nak buat n3 mlm2, akhirnye, aku sempat mencilok beberapa detik yang ada untuk buat n3 ni...


Hari tu, aku ada citer pasal makan kat restoran Jemari kan...Ni aku nak kongsi gambo aper yang aku makan ari tu....Sila lah menjamu mata anda yeee...Hehe


kupang yang besau2

Order ngan Milo ais..Nyummmyyy (Air Kak Dmanja sebenornye tu)
W'salam... 


Adiossss... 


 

2 comments:

lina said...

mmg sedap kan....bila nak pi lagi ekkk :)

Aida Tamrim said...

Lina : Sedap kak...NAnti kita set time g lagi kay.. :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu