Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Rapunzel oh Rapunzel

Assalammualaikum...

Hari Jumaat ni, kompeni aku ada buat Movie Nite...Sebelum pilih citer apa nak tengok, diaorg ada buat undian dulu (mcm pilihanraya la plak kan)...dan akhirnye adalah citer Rapunzel (sonok la aku sbb aku pun undi ni gak)..Bila baca komen positif dari En.Ben, rasa lebih teruja nak tgk citer nih...Hehehehe...

Korang dah tengok citer ni ker?? Mesti best kan?? Aku ni kecik2 dulu antara peminat crita2 dongeng omputih...Kalo g perpustakaan tu, buku Walt Disney la yg aku g carik dulu..hehehe...bkn sbb critanye pun, sbb utama aku suka baca buku diaorg ni adalah kerana lukisan yg cantik2 blaka..Aku ni kalo baca buku, pendek kata suka sgt la tgk yang bergambo..Lg2 kalo gambonye cantik...lagi la aku suka baca...

Kecik2 dulu (xdela kcik sgt..skolah rendah la) aku tak brapa gemar ngan komik sbb bersambung2...Tak rajin la aku nak membelinye..Kalo nak baca komik pun, komik Gila2 je la..Tupun sebab masa skolah buat lawatan kat KL, kitaorg di opis Gila2 ni..Kalo tak silap, namanye creative enterprise kan?Mmmm....

Apa2pun, mintak2 citer Rapunzel Tangled yg diwar2kan sebagai bukan citer fantasi biasa ni tak akan mengecewakan..Jom tengok ramai2!!!

W'salam...

Adiossss...

5 comments:

noor said...

zaman bdk2 suka tgk citer nih...

Moshah said...

Tengok trailer pun macam best. Anak saya pulak dah mintak tolong belikan DVD.

Tapi lagi best tengok cerita kartun daripada tengok cerita dongeng yang ditayangkan di TV3 tu ^_^

Aida Tamrim said...

Noor : Tula...suka kan... ^__^

Moshah : Citer dongeng vesi melayu tu kadang2 mengarut sgt..mengalahkan omputih jeeee..

puanstoberi said...

Yups..mmg bes..dan tidak mengecewakan esp yg 3D nyer. rasa nak tgk lagi..tp tidak la gamaknya.. huhuhu

Aida Tamrim said...

Pn.S : Kitaorg nak tgk yg biase je...Tkdenye la yg 3D midi ni...

Apapun, tiket percuma kan...Alhamdulillah...Bonus tak mampu nak bagi jadinye, bos blanje tgk wyg je la...Better la than nothing,,,

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu