Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

Pakcik Kayo!!!

Assalammualaikum... 


Selain dari citer2 penyiasatan, aku jugak suka tengok rancngan kuiz2 yang mencabar minda....Satu contoh adalah 'Are You Smarter Than A 5th Grader'...Penah dengar tak? Cam biasa la, bagi yang tak brapa nak tau, leh la cuba tanya kat EnGugel ye....Hehehe...


Dulu rancangan kuiz ni ada kat rancangan siaran Singapura...Aku dapat tgk sbb rumah aku kat kampung dapat semua channel S'pore....Jgn jeles..Heh..Sekarang ni, citer ni ada kat channel 710 (Astro)....Pukul bape tu aku tak sure...Tapi biasanya, aku tgk yang slot pukul 7-8PM...HAaaa....Satu jam tau!


Takyah cakap banyak...aku nak share ngan korang pemenang hadiah $1juta bagi musim rancangan ini...Namanya adalah George Smoot....Jom tengok dia jawab soalan bernilai $1juta ni!!!!





Amacam? Korang teruja tak dengan kemenangan lelaki ini? Lepas ni aku nak tengok gak rancangan ni diadaptasi di Malaysia plak....Nak gak tengok Graduan2 universiti kat negara kita ni menjawab soalan2 bebudak tingkatan 1 sampai 5...Mesti mencabar giler kan....Mmmphhh...



W'salam... 


Adiossss... 


 

2 comments:

Ayuni said...

hikhik, ske tgk....

Aida Tamrim said...

Ayuni : Bagus3...Program berinformasi ni tau :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu