Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Ingatkan Dah Kenaaa.....

Assalammualaikum...

Tadi aku check dalam list untuk Award pengkomen terbanyak dalam blog PuanStoberi dan nama aku mendahului senarai..Ahaks...

Punyelah seronok ingat dah dapat, rupe2nye ada lagi soalan yang kena dijawab...Haaaaa...Tarik nafas sekejap aku...Yelah...Soalan2 tu takdela sampai tahap maut tapi, loggar jugak la kepala lutut aku nak menjawabnyeee...Hehehehe..Apa2pun, i trrrrryyyyyy la jugak..Nanti kite tgk la sapa yang kenaaa!!!! Huhuhuhu

Hari ni nasib bek keja tak terlalu menimbun...Alhamdulillah...Legaaa skit...Dan nasib baik, kepala aku yang sakit semalam dah beransur sihat...dengan izin Allah...

Aku nak g solat la jap...Nanti aku akan menyambung bebelan2 celoteh2 aku yang ikut suka aku ni...Wakakaka..Korang2, sabooooo je la yeee... ^.^

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

nur said...

good luck
dan
selamat membebelan ye..
ALL IN ONE

Aida Tamrim said...

Yolah dik Nur...Mekasih yee...Meh la kita membebel sama2 kat blog masing2...Ahaksss

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu