Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!

 

Hari ni ngan rasa seronoknye, aku join GA kat atas ni...Sesapa yang berminat, jemput2 la join jgk yeee...Kalo nak join, syarat2nye camni :

1. Terbuka kepada semua yang mempunyai blog, warganegara dan mempunyai alamat di Malaysia. - Macam aku ni haaa

2. Buat entry di blog korang mengenai giveaway ni dengan tajuk: Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay! - Macam yang aku buat ni leee

3. Jadi follower blog "Mama Kembar 3" DAN "Itsy Bitsy Secrets".
- Dua2 aku dah follow

4.
Copy & letak gambar banner giveaway ni di entry dan sidebar blog korang beserta link nya. - Dah bubuh dah..

5. Tag sekurang-kurangnya 3 orang untuk join giveaway ni & maklumkan pada diorang yer.
 
-Org2 bertuah yang aku tag : 
Lina-Klina
6. Tinggalkan url link entry and ID follower korang di ruangan komen post ini.
- Dahku tinggalkan

7.
Hadiah berupa barangan Victoria's Secret & Telekung Travel ditaja oleh Itsy Bitsy Secrets ~ WAJIB sebut tentang hadiah ni dalam entry korang yer. - Ni aku dah sebut ni...Menarik kan?!!!

8.  Tarikh tutup: 6 Januari 2011 - Cepat!Cepat!

Takdela paksa...Tapi amat dialu2kan untuk join sama...Dapatlah memeriahkan suasana...Hehehe

W'salam...

Adiossss...


 

4 comments:

puanstoberi said...

gud luck yunk..
rajinnya yu join GA n COntest.. moga ada rezekinya :))

Aida Tamrim said...

PnS : Mekacih...Hopefully, dlm bebyk ni ada la sangkut satu hendaknye..Ekekeke

Mama Kembar Tiga said...

Salam. Thanks for joining & good luck dear :-)

Aida Tamrim said...

TQ mama... :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu